BLI MEDLEM

Bli medlem i Tingsryds AIF!!

Som medlem i Tingsryds AIF stödjer du hela vår förening från de yngsta ungdomslagen till elitlag.

Tillsammans med övriga medlemmar bidrar du till den fortsatta utvecklingen av hockeyn i Tingsryds AIF.

Vår verksamhet genomsyras av våra ledord STOLTHET – HJÄRTA - TRADITION.

STOLTHET - Att vi bär klubbmärket med högt huvud och även fortsatt spelar i landets näst högsta liga. Vi har en väl fungerande ungdoms- och juniorverksamhet.

HJÄRTA – Fantastiska medlemmar och sponsorer som gör att vår verksamhet överhuvudtaget kan fungera.  Spelare går samman för TAIF:s bästa. Supportrar som med en otrolig entusiasm stöttar i vått som i torrt – hemma som borta.

TRADITION – Att Tingsryds AIF detta år firar 100 år kan man verkligen kalla en tradition.

Medlemsavgifter för 2023/2024 (medlemsåret är mellan 1/5 - 30/4)

Familjemedlemskap                   500 kronor

Vuxen medlem                           300 kronor

Ungdom (upp till 18 år)             100 kronor

För att bli medlem skicka ett mejl med namn, personnummer, adress, mejladress samt telefonnummer till medlem@taif.nu. Vid familjemedlemskap ange namn och personnummer på alla i familjen.

Om du har några frågor, vänligen kontakta oss på kansli@taif.nu

Betalning

Betalning av medlemsavgiften görs antingen till BG 142-0264 eller till swishnummer 123 513 2345. Ange namn och personnummer på inbetalningen.

Medlemskort

För att komma åt medlemskortet digitalt, ladda hem Sportadmin medlemsapp i din mobil.

Vill man även ha ett tryckt medlemskort, meddela detta i mejlet (kommer lämnas ut i september).

Vi tackar för att du vill bli medlem i TAIF och bidra till vår fortsatta utveckling!